دفتر شکرگزاری؛ رسیدن به آرزوها با معجزه شکرگزاری

دفتر شکرگزاری فرصتی تازه برای بازیابی انرژی مثبت به روان شما می‌ باشد. دفتر شکرگزاری در واقع نوعی خودآموز برای تطبیق پذیری انسان با محیط پیرامون است. قوی ترین وسیله بشر از آغاز خلقت در برابر انرژی‌ های منفی اطراف شکرگزاری بوده است 🙂 یک شکرگزاری هدفمند شما را بیش از سایرین در برابر تهاجم افکار منفی مجهز خواهد ساخت و رسیدن به آرزوها را سریع تر ممکن می کند. این امکانی است که با کمک دفتر شکرگزاری روزانه راه را هموارتر می‌کند. شما با یاد گرفتن اینکه چگونه دفتر شکرگزاری درست کنیم ، این مسیر را با توانایی خود طی می کنید.

جهان پر مشغله امروز فرصت بسیاری از کارها را از انسان گرفته است. یکی از مهم ترین این کارها پرداختن انسان به خویشتن خود است. بسیاری از افراد وقت بسیار کمی را به تفکر درباره داشته‌ هایشان در زندگی اختصاص می‌ دهند، همین موضوع باعث شده که آرامش به حلقه مفقوده زندگی در جهان امروز تبدیل شود. در ادامه به اهمیت شکرگزاری و نحوه ساخت دفتر شکرگزاری خواهیم پرداخت.

چرا باید شکرگزاری کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا حد امکان از صحبت درباره کلیشه‌ های رایج پرهیز کنیم. بنابراین تنها اثرات ملموس و کاربردی شکرگزاری در زندگی انسان را بررسی خواهیم کرد. شکرگزاری در لغت به معنای تشکر از یک وجود یا موجود در ازای دریافت یک موهبت است. این موهبت در زندگی مادی انسان جلوه‌ های زیادی دارد. برای مثال ثروت، سلامتی و روحیه خوب همه می‌ توانند به عنوان موهبت در نظر گرفته شوند ❤️

در نگاه انسان دلیل گرای امروزی سپاس گزاری در ازای چیزی که در نتیجه تلاش خود انسان به دست آمده، شاید امری عقلانی نباشد. در اینجا هم بنا نداریم به رد این ادعا بپردازیم. اما به خاطر داشته باشید که نفس عمل شکرگزاری به شما یادآوری می‌کند که وجودی والاتر همواره مراقب شماست و همین موضوع به طور ناخودآگاه به شما احساس امنیت و آرامش می‌ بخشد. همین یک فایده به تنهایی می‌تواند عمل شکرگزاری را توجیه نماید.

استفاده از دفتر شکرگزاری چه کمکی به ما می‌کند؟

نوشتن یکی از راه‌ های تثبیت مطلب در ذهن انسان است. یکی از فواید داشتن دفتر شکرگزاری روزانه، تثبیت این فرآیند مثبت در ذهن و ضمیر شماست. شاید در آغاز نوشتن در دفتر کار ساده‌ای باشد، چرا که می‌ توانید موارد زیادی را برای شکرگزاری پیدا کنید، اما هر چه رو به جلو می‌ روید، شاید فرایند برای شما سخت‌ تر شود.

اگر در هنگام یاس و ناامیدی به سراغ دفتر شکرگزاری خود رفتید، به شما تبریک می‌گوییم! شما موفق شده‌ اید که ترس، استرس و اندوه خود را به کنترل درآورید 👍 بنابراین با استفاده از این دفتر قادر خواهید بود که از شکرگزاری به عنوان یک مکانیسم دفاعی در برابر ناملایمات زندگی استفاده کنید. این سلاح به شدت قدرتمند است و همیشه در دسترس شماست. هیچ انسان عاقلی خود را در برابر مشکلات زندگی خلع سلاح نمی‌کند، بنابراین حتما از آن استفاده کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.